onsdag 8 maj 2013

Här är jag

Om jag njuter av livet? Ja, och inte så lite heller. Jag har varit i London i fem dagar redan, och det är väl tur att jag har man och barn hemma som drar (ganska starkt, får jag väl medge) så jag inte i misstag råkar stanna här... Jag njuter av friheten och jag suger i mig kunskap som en svamp. Visste ni att upp och ner-vända ananasar på grindstolparna symboliserar rikedom? Nej, just det. Det gjorde inte jag heller. Bara ett exempel på kunskap som kan komma väl till pass en vacker dag! Dessutom är det (nästan) sommarväder här. (Bilden ljuger, tro inte på den...)

Däremot har jag inte riktigt tålamod att blogga långt på en minisurfplatta... Återkommer kanske en dag när jag har oändligt med tålamod. Tålamod är annars något jag laddar upp med som bäst. När jag kommer hem kommer jag att vara en utmärkt moder med en ängels tålamod - något jag inte direkt kunde påstå att jag hade för en vecka sen. Fast jag kan ju ha fel förstås.

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Så roligt att höra av dig!

ett hörn av rymden sa...

Tror jag skulle behöva en tålamodsresa också, men får vänta till i sommar på den. Ha det så kul! En rolig sak ännu, bloggers ena bevisa-att-du-inte-är-robot-ord idag är duschsup! =)