onsdag 23 september 2009

Hårligt

Hurra! För första gången på ett par månader kan jag se mig själv i spegeln utan att gråta av fulheten. Förra veckan färgade jag mina skrikande mörka hårrötter (eventuellt bästa färgnyansen för mitt hår hittills) och idag var jag och klippte mig. Trodde inte det skulle hjälpa mycket eftersom jag inte bara ville forma om håret utan också få det längre, men det gick över förväntan. Det är inte mycket kortare, men ser helt annorlunda ut. Ungefär som i våras, innan den miserabla sommarklippningen...

(Och som replik till det inlägget - nej, det blev inte bättre bara det fick växa lite. Det blev bara lite mer... utväxt.)

2 kommentarer:

Linda T sa...

Vad roligt att du är nöjd med din nya frisyr! Kanske man kunde få se en bild...? :-) Jag tyckte du såg hur fräsch och fin ut som helst i lördags. :-) Sådär gravid-fräsch så jag hann tänka "åh skoj att vara gravid", tills jag mindes alla oskojiga bitar med förra årets graviditet. ;-) Tur du fått må rätt bra!

Längtar själv till 6.10 när jag ska få gå till frissan! ;-D Hårresande beskriver inte mitt hår-tillstånd tillräckligt bra. :-S Får ha det i hästsvans förutom när det är nytvättat eller jag sover!

Anonym sa...

Haha, du fick mig att skratta! (Läs min blogg.) Blir kul å ses ti helgen när jag kommer hem! :)Jenny