måndag 17 november 2008

Uppkopplad

Välkommen hem till oss, kära nät! Jag är övertygad om att nätlösheten har lett till att jag onödighetssurfar mycket mindre nu, men det är fantastiskt att kunna jobba och uträtta ärenden här hemma!

Ha - en annan orsak till att jag nog kommer att dra ner rätt mycket på onödighetssurfandet här hemma är att Arvid har upptäckt datorn. Så fort någon av oss satt oss vid datorn (märkväl, det har ju inte blivit så ofta utan nät) har han velat komma upp i famnen och titta på bilder av katter, helikoptrar, morfar och annat vi råkar ha bilder på...

Men nu sover han, så nu ska jag jobba. På nätet!

1 kommentar:

Mamma Linda sa...

Grattis tillbaks till nätvärlden! :-D Är i dessa väntans tider för mycket på nätet, mest familjeliv. ;-) Sen när babyn väl anlänt lär det nog dras ner på datatid med ungefär 98% misstänker jag. :-S På gott och ont!