måndag 9 april 2012

Träningsbloggen

Nä, nu. Nu ska jag ta och göra lite åt min skraltiga lekamen. Nu ska jag ta och bli lite starkare, smidigare, slankare och uthålligare. Låter det inte bra? Så, från och med nu ska jag i slutet av varje vecka skriva ett inlägg där jag avslöjar vad jag gjort för att få det till stånd. Kanske funkar det som en spark i baken. Visserligen är mina träningsmål ganska låga, så lite pinsamt är det att breda ut sig om dem - men nånstans ska man ju börja. Och nu gör jag det.

Oturligt nog har jag absolut ingenting att skriva om förra veckan. Ett par vardagspromenader (till och från dagmamman, till och från dagklubben och lite barnrastning), men inte mer. Veckan före det hade jag faktiskt fått in familjejumppa, bodytrim och bodybalance, men det var då det. Ny vecka, nya tag!

1 kommentar:

MalinJohanna sa...

Heja Mia! Det gör nog en del för motivationen att hänga ut sig.