tisdag 10 april 2012

Inga hästbilder

Det borde förresten inte vara tillåtet att glömma kameran hemma när man gör ovanliga saker - igår hängde vi i ett stall (!) och såg på dressyrtävlingar (!) på eftermiddagen, och allt jag har för att bevisa det är en eller två skruttiga telefonbilder som jag inte ens tänker lägga upp. Roligt hade vi i alla fall. Vi såg syster Hanna tävla, barnen föll (och "föll") i leran utanför och Arvid tyckte det var roligast när han såg en häst som släppte sig. Själv tyckte jag, trots alla fina hästar, att det bästa var att hänga med största delen av min familj som slutit upp.

Sedan skumpade vi till Överpurmo på en Markbyväg i aprilföre och fortsatte dagen med ännu större delar av min familj (utvidgat familjebegrepp). Idag har en Malmösyrra flugit tillbaka och vardagen har tagit vid, men det är ju inte så länge kvar till sommaren...

Inga kommentarer: