måndag 1 oktober 2007

Graduvecka # 2

Jaha, så nu är det dags igen! Matias tar ut sin andra pappaledighetsvecka den här veckan, så precis exakt nu är det tänkt att jag ska komma igång med min gradu igen! Jag kom ju bra igång förra veckan Matias var hemmapappa, då läste och antecknade jag mest. Nu har jag kommit till den stora utmaningen: att ta fram gradufilen på datorn och faktiskt våga börja skriva. Gradun har legat och väntat så länge att jag på något sätt har fått en väldig respekt för den "färdiga" text som finns - hur ska jag våga ändra, skära och skriva till, tänk om det blir sämre istället för bättre? Även om jag är väl medveten om vad som behöver göras när jag sitter med en penna och stryker och antecknar på utskriften... Så nu är det till att ta ett djupt andetag och intala mig själv att jag visst vet vad jag håller på med...

*djupt andetag*
*Jag kan flyga, jag är inte rädd. Jag kan flyga, jag är inte rädd*
:D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till! Det går nog bra ska du se :)

Anonym sa...

Råka koma in på siido diin!! å så håxa ja att d fyllde väl ida?! GRattis på födelsedagen!!

Anonym sa...

GRATTIS från mig också :) Hoppas du haft en bra dag!!

Mia sa...

Tack för grattisarna! Maria, du har nog rätt! :)