måndag 10 november 2014

Interlude

Oj. Livet går tydligen så fort att jag inte hinner med novemberlistan. Tänkte blogga ikapp när jag hinner, men ikväll tänker jag bara titta in för att berätta två saker om Josef.

1. Han sov 6 timmar i barnvagnen idag. Alltså... va? Från tio till fyra, det är ju nästan en hel arbetsdag! Gick ut rätt många gånger för att kolla om han andades, och precis när jag jag hade bestämt mig för att väcka honom så vaknade han av sig själv. Vrålhungrig, förstås.

2. Tidigare ikväll satt jag vid datorn med Josef i famnen och skrev en kommentar på FB. När jag tittade ner på honom låg han och storlog åt mig. När han märkte att jag såg på honom och storlog tillbaka gurgelberättade han något åt mig och sen log han ännu större. Ni vet, det där med att njuta av den korta babytiden? Det gör jag!

Inga kommentarer: