fredag 14 november 2014

14. Om jag skulle skaffa mig en ny hobby så skulle det bli…

...en språkkurs. Skulle jag bara ha litelitelite mer tid skulle jag definitivt hoppa på en kurs och försöka avrosta mig lite. Gissar att det skulle bli tyska eller spanska, men franska skulle också vara roligt. Däremot tror jag inte jag skulle börja med något helt nytt språk, känns smartare att damma av något av de språk jag åtminstone nån gång tiden har haft ett hum om.

Bara jag ger mig själv en spark i baken ska jag hitta nåt pilatespass eller liknande att börja gå på också, men det ser jag mest som en nödvändighet för att inte behöver känna mig stark som ett geléhallon i ryggen och magen för all framtid...

(Här känner jag att det skulle ha funnits oändliga möjligheter att skriva ett ROLIGT inlägg, men det orkar jag bara inte. Kom igen när jag hunnit sova ett par åttatimmarsnätter!)

(Del 14 av novemberlistan, hela listan finns här!)

Inga kommentarer: