söndag 15 februari 2009

En helg i mitt liv

Denna helg har jag:
Gått på köpfri loppisrunda, städat, gått på bodypump, varit stolt över att jag använde lite tyngre tyngder än jag brukar, konstaterat att jag fortfarande rör mig i kycklingklassen, haft besök av syster J, planerat humlefestival, utvidgat min lokalkännedom genom att äta kebab på min gata, sett Mamma Mia-filmen med en Mamma Mia-fantast, hämtat mina kvarglömda vinterstövlar i öde Kvarnen, funderat en del på våra usla nattningsrutiner, hört om Burundi på missionsgudstjänst, varit på pulkapromenad med Arvid, läst, jobbat litelite, byggt med duplo.

Inget särskilt, rätt bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sku gärn koma o uppleva en vasa helg när jag kommer hem från afrika :) e ja välkommen?! ;) // amanda

Mia sa...

Amanda: du är hjärtligt välkommen! :)