fredag 4 april 2008

Vinna!


Men JA! Jag har vunnit böcker! Vad glad man kan bli när man sitter och slöbläddrar igenom Ebba von Sydows blogg - och ganska förbryllad när man ser sitt eget namn i ögonvrån. Kul. :) Visserligen är min bokhylla sprängfull med böcker, men bara jag plockar bort en hög gamla, ointressanta hyllfyllare ska det nog gå fint att få in några nya, roliga. Finfint.

Brukar läsa Ebbas blogg ibland, det underlättar min stockholmsabstinens lite och får mig att tro att jag har koll på hur folk ser ut på gatorna... En annan blogg jag brukar läsa ibland där är Tove, som bloggar om hur det är att bo och studera i New York. Efter att ha blivit förälskad i det stora äpplet är det kul att läsa om hur det kan vara att bo och studera där.

(Efter att ha läst igenom inlägget måste jag bara tillägga - böckerna på bilden tillhör inte kategorin "hyllfyllare", utan "gamla godingar".)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Man blir ju lite nyfiken på vilka pocketar som är Ebbas favoriter...

Själv har jag skaffat nya böcker på Galna Dagar - igen.

Anonym sa...

Grattis - va kul!! :) Inte ofta man vinner saker inte... :) Precis som Ika blir jag lite nyfiken på vilka böcker det är... :)

Mia sa...

ika och my: Jag återkommer och berättar vilka det var (de kom igår) så fort jag hinner skriva ett inlägg!

ika: Jag blir också nyfiken - vad hittade du på galna dagar?