fredag 19 juni 2009

Park life

Det är riktigt sorgligt att tänka på att lekparken är öppen bara en vecka till - och när den öppnar igen efter sommaruppehållet bor vi antagligen inte här längre... Arvid trivdes där redan från början, och nu är han lika hemma där som i vårt vardagsrum - man märker direkt hur självsäker han är där när man kommer dit med honom. Fantastiskt ställe. (Och fantastiskt för mig också att kunna räkna med ett par timmar tid att jobba eller göra annat på!) I tisdags var det sommarfest i parken, men det spelar ingen roll om det är fest eller inte. Arvid verkar ha lika roligt ändå...

Fotnot 1: När jag skrev in rubriken märkte jag att jag tydligen har ett gammalt inlägg som jag kallat Park life. Jag är tydligen inte så fyndig som jag tror.

Fotnot 2: En till tveksamt bra bild, jag vet. Och vid det här tillfället hade jag faktiskt med den riktiga kameran... med tomt batteri. Så då blev det likväl kameratelefonen. Men aldrig fel med en back up-kamera!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nåmen det är ju en sympatisk bild! Vill gärna ha en kopia av den, är så urusel på att ta vardagsbilder numera.