onsdag 10 juni 2009

Den sortens semester

Jepp, Arvid orkade bra med Skansen och vi hade riktigt trevligt där. Tills jag började må illa. Och blev sjuk på måndagskvällen. Men det gick okej, och mot kvällen igår kände jag mig riktigt frisk. Ungefär då Matias började må illa. Men nu verkar han någorlunda okej, så kanske livsnjutardelen av semesterna kanske kan börja småningom. Eller vänta - båten hem går... imorgon! Vad hände med vår långa, långa semester i Stockholm?

Men som jag redan sagt, vi har hunnit en hel del däremellan, och framför allt har vi hunnit umgås och synka oss med varandra igen. I vår har vi mest sprungit förbi varandra, men under resan har vi ju hunnit bara vara tillsammans. Även om vi kanske hade planerat det lite annorlunda.

And that's all I have to say about that. (Citat: Forrest Gump)
Från och med nu ska mina inlägg fokusera på det som varit roligt, trevligt och bra med resan.

Inga kommentarer: