fredag 15 juni 2012

Suck

Vissa saker är så väldigt onödiga. Som att dra på sig magsjuka när försommaren är som vackrast - och jag inte ens hört talas om några sådana baciller i farten på jättelänge. Men det kom fort och försvann fort, så kanske jag bara ätit något knasigt. Det håller jag tummarna hårt för, så jag inte smittar ner resten av gänget...

Nu mår jag ändå riktigt bra och är trött på ett (konstigt nog) ganska skönt sätt. Vi kan göra så här: Idag vilar jag, så kanske jag kan hitta på något roligare imorgon?

Edit: Vila ja, alltså Matias skulle ju iväg på svensexa, så det där med vilandet kanske jag skjuter upp till imorgon ändå... Barnen sover gott, men just nu känner jag mig ganska manglad, och inte på ett skönt sätt. Men ändå lite stolt över att jag fick det att funka!

Inga kommentarer: