söndag 10 juni 2012

Gymnastikfest

Hela vintern har ledarna på JKG:s zumba gjort reklam för sommarens gymnastikfest. Det verkade roligt, men jag visste hela tiden att jag inte skulle vilja lägga en hel helg på den. Titta ville jag ju ändå, speciellt eftersom syster Hanna var med i ett av programmen. Vädret var ruggigt (vilken upprepning - jag lovar att omnämna det speciellt om jag någonsin upplever varmt och soligt väder igen!), men jag som satt under tak på läktaren borde inte klaga... gymnasterna nere på planen såg inte ut att störas av vädret, men oj, vad blött det måste ha varit! Jättefina program, jag är så imponerad av dem som planerat och organiserat de här uppvisningarna. Tusen personer i alla möjliga åldrar på planen - och alla verkade veta vad de skulle göra och var...

 (Tittar man noga på första bilden ser man systeryster i Boxercise-truppen.)





(En rolig detalj är att när man ser bilderna som små thumbnails ser det precis ut som om jag hade fotat tulpaner i prydliga rabatter...)

Inga kommentarer: