torsdag 24 januari 2013

Förvirrad

Inte på hela veckan har jag varit säker på vilken veckodag det är utan att kolla och dubbelkolla i almanackan. Gårdagens teknologiska utmaning var att få ljud i högtalarna i ett klassrum. (Problemet? Först hade jag inte stöpslat i sladden, sedan hade jag inte märkt att högtalarikonen var överkryssad - liksom, VAD är de två första sakerna man kollar när ljudet saknas..?)  

Imorgon ska jag tydligen gå upp i svinottan, roadtrippa ner till Åbo med pappa och hans kusiner, gå på begravning och sedan kanske övernatta i Åbo eftersom det verkar slitsamt att följa med hem igen samma kväll. Typ på någons soffa, men det vet jag inte ännu, för jag har inte frågat. Får liksom packa för alla eventualiteter. Just ja, packa borde jag.

Jag har inte stenkoll på riktigt allt just nu.

Update: Nu har jag sovplats. Känns bra!

Inga kommentarer: