torsdag 21 maj 2009

Tuggummisegt

Tja, den här dagen lever väl inte riktigt upp till vad man kunde förvänta sig av en ledig, somrig majdag utan planer. Arvid är förkyld och trött (trots att han sov inte mindre än 13,5 h inatt!) och inte så lätt att underhålla. Matias är förkyld och trött och underhåller sig helst med att sova. Själv är jag hängig och gissar väl att förkylningen snart smyger sig på mig också. Passar på att språkgranska en del idag så jag har det undanstökat sen när min hjärna är helt igenkorkad av slem...

Nu ska vi i alla fall, stärkta av goda grillade smörgåsar, våga oss ut och njuta av majvädret en stund!

2 kommentarer:

LindaT sa...

Nämen ni ska ju vara friska så ni kan komma hit imorn!!! :-O Nu får ni nog krya på er snabbt. ;-) Fast är det snorigt och segt så får vi väl skjuta på det. Hör av er, och KRYA PÅ ER!!! (PS: Testar och ser om jag kan lämna kommentar med openID...Går ej när jag är inloggad >:-( )

Anonym sa...

"inte mindre än" det MÅSTE vara världens sämsta uttryck! Trevlig helg på er! Jenny