söndag 24 maj 2009

Jag struntar högaktningsfullt i dig, förkylning

Om man inte låtsas om att man är förkyld är man frisk. Åtminstone till en viss grad, så jag har kört med den taktiken idag. Vi har varit ut till Replot med svärföräldrarna och ätit fint för att fira deras 40-åriga bröllopsdag och nu är första steget mot att flytta ut från den här lägenheten i full gång: hälften av innehållet i vårt överfulla vindsförråd kommer att flytta till svärföräldrarnas uthus i väntan på en stadigare bostad. Visserligen är flytten inte överhängande nära, men allt man inte behöver bära på den riktiga flyttdagen är på plus... Och en extra bonus: vi hittade vårt jätteplockepinn - någon som vill utmana oss?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sen när alla är friska (det kommer väl en sån dag?!) tar vi en omgång! E vill också spela krocket med er på gården. :) Usch vad jag kommer att sakna er sen, hur ska vi klara oss!?

Anonym sa...

Bra ide, man ska strunt i att man ir sjuk. Blir snabbast frisk tå! :) Hoppas jag iaf. Nu ska jag på fotis match. ;)Jenny