tisdag 19 maj 2009

Tu-tuu

Solen skiner fortfarande, men åboresan börjar närma sig nedräkning... imorgon tar jag mig an den stora utmaningen att resa hem med tåg (två byten) ensam med Arvid. Just nu gnäller han så jag tror jag lämnar honom i Loimaa om han inte blir lite mer välartad snart... Nä, det ska jag inte. Har laddat upp med två nya, spännande pixiböcker och massor med smörgåskex, så säkert går det bra. Nedresan gick jättebra, men då hade jag ju också sällskap av Jenny - men å andra sidan har jag ju fått testa och är lite klokare på hur Arvid + tåg fungerar nu!

Men än är ju inte semestern slut - snart är det kvällsmat och sen blir det att träffa en gammal, god vän och kanske leta reda på en lekpark i Kuppisparken. En lekpark kan vara precis det som behövs för att få min unge välartad och glad igen!

1 kommentar:

Yvonne sa...

Jag önskar er en bra resa imorgon! Momma