söndag 1 mars 2009

Snart är det Humlefestival

Snart är det Humlefestival, det vet ni väl om? Det är bara... typ fem månader. Ringa in 14-15 augusti i kalendern och bulla upp med varma kläder och festivalvibbar. Det blir bra. Ikväll har vi suttit och funderat på workshopparna, som kommer att bli en mycket större del av festivalen än tidigare. Vi kommer att ha flera parallella workshoppar/seminarier både på fredagskvällen och hela lördagen - och det finns planer på barnhörna också, så det är ett perfekt sätt att delta i festivalen även om man måste hem till kvällsgröt och nattning... Man kan ändå vara där på dagen, och det kommer att hända grejer då också. En ganska stor del av programmet börjar vara klart, men ännu vågar jag inte avslöja nåt så här offentligt... (Men fråga mig irl, så kan jag skvallra...) Det borde i alla fall finnas något för alla!

Förresten går jag stelt som en gammal tant idag efter mina 6 km skidåkning igår. Respekt till alla som genomfört Vasaloppet idag!!

1 kommentar:

Mamma Linda sa...

Skoj med Humle i år! :-D Vet ju dessutom att jag är ledig. :-) Visst är barn gratis. ;-)