söndag 20 juli 2008

Vilken fest

Vilket vackert bröllop igår. Ändå från det att bruden kom in till vigseln i sin sagovackra klänning till fantastisk musik (Concerning hobbits) och vidare hela dagen. Jag hade fått äran att vara toastmadame tillsammans med en vän till brudgummen och var väl lite nervös på förhand... hade mina aningar om att jag skulle vara 100 % koncentrerad på toastmästeriet hela festen och varken hinna njuta av programmet, maten eller sällskapet. Men faktum är att jag stortrivdes - och såvitt jag kan komma på hände inga större missöden. (Om någon förorättad bortglömd talare sitter hemma och grämer sig nu ber jag allra ödmjukast om ursäkt.)

Men idag är verkligen dagen efter. Sov länge och har redan hunnit med en mitt på dagen-tupplur, vilket jag tycker är ganska duktigt... Ibland är det precis en sån söndag man behöver.

Inga kommentarer: