fredag 4 juli 2008

Sommar

För en gångs skull känns det verkligen som om jag tagit till vara sommaren idag. Jag är så lyckligt lottad att jag har en vän som är så lyckligt lottad att hon har en trädgård som är rena rama nöjesfältet för små ungar. Så idag har Arvid och jag njutit av sommardag i trädgården. Jag har ätit jordgubbstårta i skuggan och Arvid har undersökt underbara saker som plaskpoolen, sandlådan och marsvinen.

Nu ska jag fortsätta njuta av sommaren och försöka få ut make och son och spankulera i sommarvasa. Måste ju passa på om vädret lär svänga imorgon...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hopp...Måste ju lämna ett spår så du vet jag läser din blogg:) Vi borde höras! kram:) Hanna

Mamma Linda sa...

Vad roligt att ni trivdes! :-) Vi hade nog stor glädje av ert sällskap vi med, så hoppas det blir många soliga dagar i juli så ni kan komma ut och plaska fler dagar! :-D