tisdag 11 september 2012

Potatisbloggen



Jag försökte ju föra träningsdagsbok på bloggen en tid i våras, men det tog sig inte riktigt. Det kändes malplacerat i den här bloggen, så jag slutade. Men ändå, det var roligt att få en översikt av min blygsamma träning - och det är en extra morot att skriva ut offentligt vad man åstadkommit under veckan som gått. Det går ju inte an att inte ha ett enda litet pass att visa upp om man nu en gång ska redovisa sina träningsveckor... Så, what to do? Jag startade en ny blogg! På "Var inte en potatis" kommer jag att föra träningsdagbok, åtminstone med ett inlägg i veckan. Visserligen tränar jag varken mycket eller seriöst, men det här kanske peppar mig till att få ändan ur soffan lite oftare.Jag bloggar mest för min egen skull, men hoppas i största hemlighet (hrm) på att åtminstone någon ska läsa och sparka mig i baken vid behov. Eller hurra för mina hjältedåd, det får man också göra.

Inga kommentarer: