lördag 10 juli 2010

Semestrandets vedermödor




Håhåjaja. Plötsligt minns jag exakt hur det kändes i februari. Min gång är vaggande, bredbent och tung och min korsrygg värker. När jag går förbi en spegel är jag stor och rund och jag kan inte böja mig ner. Då och då känner jag babyn sparka mig i magen.

Det som hänt är att jag gått med Edvin i bärsjal från tidig eftermiddag till nattningsdags idag - vi klarade oss med en vagn idag och delade dessutom på oss på eftermiddagen. Men vilken bra dag det varit! Och redan det att jag kunnat bära honom så länge - vilket fantastiskt argument för trikåbärsjalar. Men trots allt ganska skönt att kunna plocka bort "babymagen" till kvällen...

Har ungefär ett halvdussin färdiga blogginlägg i huvudet, men tyvärr har de inte hunnit längre än så. Håll tummarna för att jag får in dem på bloggen småningom!

1 kommentar:

Mamma Linda sa...

Oj vilken fin bild på dig och Edvin! :-)