fredag 3 maj 2013

Något skumt

Det här känns konstigt. Nästan så något måste vara fel. Det är inte ens läggdags för barnen ännu, och jag är nästan klar med packningen! Det enda jag måste göra ännu ikväll är att duscha och packa några sista småprylar - det mesta var faktiskt klart för flera timmar sen, och vi har till och med varit ute och gått/vingelcyklat hela familjen efter det. (En vinglade ner i diket, men det gick också bra.) Det skumma är att jag ALDRIG hinner så här långt med att förbereda en resa förrän tidigast nån gång på småtimmarna. Kanske är det ändå lättare att packa bara för sig själv... eller så har jag glömt det mesta. Det visar sig. Det som gör det ännu konstigare är att jag stressat mer eller mindre i två veckor nu för att hinna med jobb och annat som måste stökas undan före resan. Och nu plötsligt - ingen stress? Hur gör man då?

Den bästa idén tror jag är: krama mina barn så mycket jag hinner före nattning. Imorgon - swinging London!

1 kommentar:

Ylva sa...

Lycklig resa! Önskar dig ett härligt Londonäventyr!