tisdag 20 oktober 2009

Ett blogginlägg

Tadaa - livstecken! Eftersom Linda skrev om hur hon skapar mentala blogginlägg men inte får dem nerskrivna, kom jag osökt att tänka på att det är en vecka sen sist jag skrev. Trots att jag skulle ha haft mentala inlägg för nästan varje dag. Så i väntan på att jag får inläggen att föra över sig själva är det kanske bäst att jag sänker min bloggtröskel om det ska vara nån vits med det hela.

Därför - håll till godo med en bild av det första konstverket Arvid har ritat med bildförklaring. De långa gröna strecken längst framme i bild förklarade han att är Mia och pappa. När vi frågade var Arvid är i så fall funderade han lite och hittade sen det korta orangea strecket: dä!

2 kommentarer:

Netta sa...

Så sött! Zac har hittills i sitt korta liv ritat ett enda motiv, traktorer, vilket = två cirklar (typ) och några streck. Men såna ritar han gärna dagligen :-). Också på soffor och väggar.

Mamma Linda sa...

Åh vad underbart! :-D Barns teckningar värmer hjärtat så. Och det oranga strecket...ljuvligt! :-D