onsdag 15 juli 2009

Vardagsinlägg

Och så måste jag skriva ett mycket vardagligt inlägg om en vardaglig onsdagsförmiddag som var riktigt, riktigt bra. Ibland krävs det så lite. Till exempel att det är sommarväder igen! Arvid och jag gick via en lekplats (med perfekt "uiii"=rutschbana) till minimani och handlade. Åt lite havrekex på hemvägen. Ingenting märkvärdigt. Bra bara.

(Det enda som är tveksamt bra är att jag köpte inte mindre än sex (6) mint-tupla - bara för att det var så billigt... Inte bra alls. Borde kanske slänga dem i frysen så jag inte äter upp allihopa redan idag? En och en halv är det redan försent för.)

3 kommentarer:

Matias sa...

Hallå, spara nåt åt mig också. :)

LindaT sa...

Låter som en fin förmiddag! Idag har varit helt underbar, fast vi nu inte gjort nåt så enormt speciellt. Men fin dag så jag förstår dig helt! Äh, ät du tupla! Spara ett par åt M och kanske en i frysen, men lite får man ju unna sig ibland... ;-)

Netta sa...

sex mint-tupla låter ju nästan som en gravid-craving... sådär som när jag frossar salmiak ;-)