fredag 13 mars 2015

På hal is och torra vägar

 

Hurra! Jag lyckades få fram mina skridskor den här vintern också, även om det kändes som ett close call med fågelkvitter och cykelföre överallt... överraskande bra is i rinken ändå, måste försöka hinna utnyttja den några gånger till innan det är helt finito med vintern.

(Jag vet, jag skrinnar i jeans... väldigt fjortis av mig.)


Annars utnyttjar vi cykelföret - Edvin knäckte inte riktigt koden förra säsongen (intresset var inte tillräckligt stort för att kämpa då), men nu går det plötsligt jättebra. Några övningsgånger till bara, så kommer det att gå fint!



(Det här inlägget låter väldigt hurtigt med tanke på att jag gått på halvfart hela dagen på grund av en irriterande envis huvudvärk... men det var ju den där timmen ute i solen som - bokstavligen - lyste upp dagen!)

Inga kommentarer: