lördag 18 augusti 2012

En lördag

Idag har följande hänt:

Barnen fick vara med fammo och faffa för att vi skulle få gå på tumis på Juthbackamarknaden.
Vi åkte till Juthbacka.
Vi köpte varsin grillkorv och ett par extraskor för 1 euro till Edvin.
Vi tittade på konstiga saker vi inte behöver.
Vi fick varmt och åkte hem för att åka till stranden istället.
Vi lagade fetasallad och åt i stor tystnad och harmoni på terassen.
Vi åt glass och njöt ännu lite till av att sitta ute. I tystnad.
Vi blev lata och åkte inte till stranden.
Vi städade lite (tyvärr riktigt lite) istället.
Jag handlade mjölk.
Jag hämtade barnen.
Vi åt lax.
Vi åt lördagsgodis.
Jag bloggade om det.

Det var det. Om vi nu inte gör något oklokt som att gå ut i solskenet istället för att bada barnen och försöka få en tidig kväll.

(Jag tror inte jag ska börja blogga så här, men oroväckande nog kändes det inte så hemskt långt från hur jag bloggar nu...)

Inga kommentarer: