tisdag 2 februari 2010

Det var ju inte SÅ jag hade tänkt!

Hm. Jag var trött och tyckte det var en bra idé att sova en timme på eftermiddagen. När jag vaknade var jag fortfarande trött och kände mig förkyld. Det kallar jag en ganska dålig tupplur! Nåja, förkylningen kanske försvinner lika fort som den kom... nu har jag iaf uppbådat tillräckligt med energi för att ägna mig åt diverse tiggerier i form av stipendieansökningar (inte för min mammalediga tillvaro nej, men för Humlefestivalen...)

Tror vi är fler här som är lite hängiga, för Arvid somnade bokstavligen vid kvällsmaten och det krävdes en storinsats som involverade hela familjen, duplo, majsbågar och sånger för att han inte skulle "ta kväldi" ett par timmar för tidigt. Men det var å andra sidan ganska trevligt!

Ramdadam. Inget viktigt att rapportera idag tydligen!

Inga kommentarer: