torsdag 16 februari 2017

I brist på djupa reflektioner...



... lägg upp en kattbild. Alltid ett vinnande koncept, har jag förstått!

Februarilistan ser det dåligt ut med, men just nu hinner jag bara inte. Antingen tar jag upp den senare eller så inser jag bara att vissa projekt helt enkelt strandar. Min kvällssysselsättning på sistone har till rätt så stor del bestått av det Too-Ticki vaktar, nämligen provrättande och lektionsförberedelser.

Än en gång har jag lyckats planera så att alla prov och presentationer kommer i en enda stor klimp - men efter kvällens kommande kraftinsats ser jag ljuset - inga fler (riktiga) prov före sportlovet, som dessutom är här om åtta dagar! Ledighet, som jag längtat efter dig de senaste veckorna! Efter sportlovet kommer jag dessutom att ha några grupper mindre ända fram till sommaren, så jag tänker mig en betydligt mer avstressad tillvaro än jag haft i januari och februari. Den ljusnande framtid är min.

Inga kommentarer: