lördag 20 september 2014

Vad är väl en bal på slottet...


...eller ett 9-årskalas i Bäckby? Har skickat iväg tre av mina män, men jag själv och lillen håller oss kvar i babybubblan än så länge. Och visst hade jag gärna kalasat själv också, men det är inte alls dåligt här hemma med (för tillfället) sovande baby, gamla idol-avsnitt i bakgrunden och en av de bästa böckerna på länge.

Kan illustrera med den allra sista bilden av den här gravidmagen, från förra lördagens vigsel. Hanna och jag passade på att fota våra gravidmagar tillsammans (även om Hanna har en väldigt diskret klänning så finns den en fin kula därunder), och det var ju minst sagt på tiden! Två dygn senare hade det inte varit samma sak längre...

De två tidigare gångerna har jag lyckats ta en sista bild av magen på väg till BB, men den här gången blev det inte av - vi hade liksom fullt upp med att äta frukost, plocka ihop dagens förnödenheter och få iväg barnen till skolan och till fammo och faffas, precis som vilken måndagsmorgon som helst, och sen gick allt plötsligt så snabbt att kameran inte prioriterades så högt...

Inga kommentarer: