söndag 6 april 2014

Söndag, bra, bättre


Det är verkligen tur att åtminstone vissa dagar blir bättre än de startar. Jag hade verkligen inga höga tankar om den här dagen när jag vaknade trött och ganska sur, till grådassigt väder och inte alls utvilad efter att nästan bokstavligen ha sparkats ut från min egen säng, där istället resten av min familj låg och sov så gott, så gott.

Men det tog sig. Mycket omotiverad släpade jag mig med till Betania och söndagsskolan, och det var riktigt roligt att hänga med barnen i källaren. Syster Jenny ringde och frågade om vi ville hänga med ut och äta på stan, så det blev en trevlig bonuslunch på Asian Garden, helt utan planering. Och sedan gick vi, tack och lov, på Jacob Gospels konsert It's raining. Så bra! Det var upplyftande, och det var just det jag behövde. Njutbart.

Som sagt. Vissa dagar överraskar positivt!


(Om bildkvaliteten - som man kan vänta när jag tog hela två bilder lite sådär i smyg. Det blev som det blev. Ville hellre lyssna.)

Inga kommentarer: