lördag 7 december 2013

Vrålåk


Kolla kolla, vilken tjusig bil Arvid har gjort med fammo och faffa idag!

Själv har jag mest pysslat med engelskatenter - inte så julpysselmysigt kanske, men trevligt att ha dem redo när det blir 8.30 på måndag morgon och pennorna är vässade.

Långhelg alltså - så skönt. Vi har firat Finland och lördag och allting i stor lugn och ro - igår guidade Linda mig till ett elljusspår i närheten som jag inte varit till förr, men det är nog helgens största begivenhet hittills. Gott så! Även om jag har en känsla att större nyttigheter kunde ha åstadkommits... (Är förresten alla trötta nu? Jag har en känsla av att energin runnit av hela min omgivning och att världen helst skulle gå i ide ett tag. Är det så?)

Vår prickiga duk har visst fått vara med på bild i tre av de fem senaste inläggen... Variation är tydligen inte min grej.

Inga kommentarer: