lördag 3 mars 2012

3.3

Den 3 mars 2010 är ingen dag jag vill återuppleva om jag får välja. Men det är ändå en dag jag gärna tänker på. Åtminstone nu, med två års perspektiv - två år! Det där dygnet var ett enda långt uthållighetstest, som jag inte klarade bättre än jag var tvungen till, för så är det ju. Det lilla skruttet ska se dagens ljus, annat hjälps inte. Men nog lät han oss vänta, ända tills det blev den 4 mars 2010. Det är okej. Det var ett skrutt jag kunde vänta på.

Den 3 mars 2012 var en väldigt vanlig dag. En bra dag, men inget speciellt. Jag åkte fyra varv i skidspåret på Luditräsk. Vi städade och bakade till kalaset. Jag kollade så ballongförrådet är välfyllt. Nu sover ettåringen som inte är ett länge till, och det är dags att slå in paket.

Edvin, världens bästa Edvin - två år imorgon!

Inga kommentarer: