torsdag 10 juni 2010

Två sidor av samma dag

Det finns några bra saker med den här dagen.

Jag gjorde förmodligen min godaste makaronilåda ever, och det finns massor kvar.
Jag läser på Facebook att en bekant i Vasa har fått en fin liten baby.
Jag ryms i ett par snygga jeans som jag inte har kunnat ha sedan tidigt i höstas.
Jag var på ett intressant seminarium om hållbar livsstil på frikyrkokonferensen.
Syster Amanda sitter som bäst och läser saga för Arvid.

Sedan finns det en dålig sak, men den tänker jag ignorera så mycket det går för jag blir bara arg. And that's all I have to say about that.

4 kommentarer:

Mamma Linda sa...

Vi håller på de goda sakerna med dagen! Och de var ju många! :-D Grattis till makaronilåda och jeans, WOW, det tycker jag båda är enorma grejor! :-D Det där dåliga glömmer vi...

Anonym sa...

Jag har också gjort makaronilåda idag, men om den är god vet jag inte. Barnen var så hungriga så vi åt makaronerna och köttet innan de hunnit bli låda, sen lade jag resten i ugnen och får väl äta makaronilåda en vecka på jobbet nu... Inte illa det heller, att ha lunch att ta med.

Hoppas det dåliga går om!

Anonym sa...

Jag har också gjort makaronilåda idag, men om den är god vet jag inte. Barnen var så hungriga så vi åt makaronerna och köttet innan de hunnit bli låda, sen lade jag resten i ugnen och får väl äta makaronilåda en vecka på jobbet nu... Inte illa det heller, att ha lunch att ta med.

Hoppas det dåliga går om!

Mamma Linda sa...

Malin: Vi har också en tendens att hinna äta maten innan den är klar. :-) Våfflor är värst. Jag och barnen äter dom så fort de är klara, och när sen våfflorna "är klara", finns det typ 3 kvar åt T, alla andra är redan mätta. ;-)