tisdag 13 november 2012

Potatisen

Är det någon som kommer ihåg att jag ju började med en träningsblogg tidigt i höstas? För länge, länge sen... det gick inte så bra med den. Hinner och orkar man inte träna har man liksom inte så mycket att komma med. Men nu hade jag tänkt mig att den ska väckas till liv igen!

Tack vare att Matias märkte förra veckan att han hade en vecka och åtta (?) gånger kvar på sitt (opersonliga) gymkort blev det fart på snåljåparna. Man vill väl inte slösa bort färdigbetald träning heller! Jag tror att det var exakt det som behövdes för att få fart på min lata bakända - nu, efter att ha tränat fyra gånger de senaste sex dagarna* är jag riktigt peppad!

(Gå gärna in på Var inte en potatis och berätta att du håller koll på mig. Gärna med lite maffiablick. Så jag inte går och blir lat igen om två dagar.)

*När händer nu sånt egentligen??

Inga kommentarer: