onsdag 10 mars 2010

Men nu är det sant!


Det är inte ofta jag är ute och går i snöoväder på småtimmarna nuförtiden, men det gjorde jag natten mellan tisdagen och onsdagen förra veckan. Vi kunde ha parkerat närmare ingången, men jag ville gärna låta snön och blåsten ge mig lite energi på vägen, så vi ställde bilen så det blev en liten bit att gå. Sina modiga timmar senare, tidigt på torsdagsmorgonen 4.3, föddes finaste lillebror! I måndags fick vi äntligen komma hem och försöker som bäst landa i verkligheten och samtidigt njuta av det overkliga, fantastiska med en liten människa som inte varit ute i världen en hel vecka ännu.

(Gjorde han verkligen alla de där minerna för sig själv inne i min mage?)

8 kommentarer:

fante sa...

Grattis :-)

a-k sa...

många varma gratulationer! Fin fin bebis!

Mamma Linda sa...

Ååååh, vad han är FIIIN!!! :-) *gladsnyft* Absolut lik Arvid, men mera Stenmarkskinder denna gång. ;-) Ska bli kul att komma och snusa på honom sen när ni landat i vardagen! :-D Är det nåt speciellt "han" önskar sig till födelsepresent?

MammaMonica sa...

Hjärtliga gratulationer! Vilken fin liten pojke, bra början ser det ut som!! Lycka till!!

Sofia sa...

Stort grattis! Vilken söt lillebror!

Netta sa...

Jamen, visst ser man att det är Arvids lillebror!

My sa...

Åh va fin han är!! :)

Marie sa...

Stort Grattis! Vilken sötis till lillebror!