söndag 19 april 2009

Det vankas teater igen

Det bästa med mässan förresten? Jag gick redan och var belåten för att jag hade plockat på mig rabattkuponger för Momo vid Wasa teater för 8 euro om man går 13.5 - när vi stötte på svärföräldrarna som hade vunnit två biljetter till den föreställningen, som de gav åt oss. Så nu blir det teater igen! Bara vi hittar något sällskap för Arvid...

Men det betyder alltså att jag har rabattkuponger att ge bort om någon vill göra oss sällskap på teatern 13 maj... hör av dig bara!

3 kommentarer:

Mamma Linda sa...

Arvid är nog välkommen hit om inte mor- och farföräldrar slåss om skötartillfället vill säga. ;-) Som jag sagt tidigare: 1 barn, 2 barn, 5 barn...verkar inte vara så stor skillnad. ;-D Faktum är att det ibland är lättare med flera! :-O

Ika sa...

Jag skulle gärna göra er sällskap och se på Momo, men jag vet inte om jag vågar boka in något den där tiden i maj... känns som om det är mycket sannolikt att jag är hemmavid och ägnar mig åt vårbruket då, och det krävs så mycket planerande för att ta sig till stan utan bil...

MalinJohanna sa...

Vi har i alla fall tänkt vi skulle se den, men vi är ju inte så bra på framförhållning etc...