torsdag 23 augusti 2007

Här är jag

Vem skulle väl ha trott det? Att jag, några år senare än resten av världen, skulle haka på bloggexplosionen. Nå, nu är det hänt. Jag testar och väntar med spänning på att se hur den utvecklar sig - hittills har jag mest haft idéer om vad den inte ska bli. Men nix, jag tänker inte berätta vad den inte ska bli, för jag vet ju att jag kan ha fel och då tänker jag inte ge någon tillfälle att påminna mig om det... Men tanken är att jag skriver när jag har lust, så ofta jag har lust och om det jag har lust. Väldigt enkelt! Och har jag inte lust längre, så slutar jag. Men just nu har jag lust att experimentera och laborera, så den som lever får se vad det blir!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande att följa med! Även fast jag har lite insider-information. Lycka till!

Mamma Linda sa...

Grattis till bloggen! :-) Jag är väl en av de där människorna som skulle påpeka att du gjorde som du sa att du inte skulle göra om du skrev en lista. ;-) Nej jag tar inte åt mig! :-D Super-kul att du börjat blogga, nu får jag studera! Får jag lägga dig på min blog-lista? Min blog är ju låst så obehöriga äger ej tillträde så du behöver inte oroa dig. :-)

Förresten så ska du kolla in facebook.com. Jag hittade MASSOR från CMIS där, så är så glad. Och endast de som man har som vänner kan se ens sida, och man behöver ju inte skriva mycket om man inte vill. Fanns en hel del österbottningar också. Och tänkte att du kanske skulle hitta Skottland-folk där. :-) Men det var bara ett tips. Du har ju fullt upp med bloggen nu just. Ha det bäst! Nu ska jag läsa...(ja jag har en försöksblog på blogspot, därav "mamma Linda"..)

Anonym sa...

Kul! Go Mia! Själv har jag planer på att återuppta min riktiga fotodagbok igen första september...